Japánvasút

Társkereső vonat szingli vasútbarátoknak

2010. május 19. - Carpy

Vasútbarátok és vasútbarátnők figyelem! Szerelemvonat indul a második vágányról. Beszállás csak 25 és 40 év közötti szingli vasútmániásoknak. Nyakban lógó fényképezőgép, széldzseki és hátizsák viselése kötelező. Megállás csak a csúcson.

Valami ilyesmi bemondás fog elhangzani június 20-án Kófu vasútállomásán, amikor is útjára indul az első szerelemvonat, ahova a jelzett korosztályba tartozó, vasútmániás hölgyeket és urakat várja a szervező Kelet-japán vasúttársaság (JR EAST). 

Hogy miért éppen június 20-án indul a vonat? Azért, hogy gyógyírt jelentsen a május-betegségre. 

Lehetett volna Valentin napon is, február 14-én, amikor - a japán szokások szerint - a lányok csokit adnak a szeretett fiúnak. Vagy március elején is, a "Fehér napon", amikor a fiúk vesznek édességet a szeretett lánynak.

Lehetett volna a romatikus cseresznyevirágzáshoz is kötni az alkalmat. De az meg azért nem jó, mert az április elején van, ami a pénzügyi év kezdetét jelenti, és olyankor amúgy is felfokozott érzelmi állapotban várják a cégeknél a szinglik az újonnan belépő kollégákat. Aztán persze májusra rájönnek, hogy idén sem jöttek jóképű vagy csinos kollégák és kolleginák, és eluralkodik a május betegségnek is nevezett depresszió. Itt jön a mentőötlet, a szerelemvonat.

A Koumi vonalon normál esetben ilyen 110-esek közlekednek. A szerelemvonat azonban különlegesebb lesz. Mutatva a nemek közötti összhangot, és hogy ketten többre lehet jutni, a szerelemvonat a már régóta sikerrel próbázó hibrid hajtású villany-diesel motorkocsi lesz. A fedélzeten fényképnézegetés, és vasútbarát kvíz várja az utasokat, és remélhetőleg szerelmek is szövődnek. 

A vonat útja során oda-vissza végighalad a Kobuchizawa és Komoro között vezető Koumi vonalon, mely egy nagyon szép fekvésű mellékvonal a Naganoi fennsíkon. A vonat útközben érinti a legmagasabban fekvő japán vasútállomást, Nobeyamá-t, melynek magassága - a szomszédos állomásokéval együtt - az alábbi képen láthatóak.

Lényeg, hogy az oda-vissza úton a résztvevők így kétszer is eljuthatnak a csúcsra...

 

(Arról nem szólnak a hírek, hogy vajon kapcsolnak-e a szerelvényhez hálókocsit is...)

A bejegyzés trackback címe:

https://japanvasut.blog.hu/api/trackback/id/tr702016839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NAR 2010.05.20. 14:46:08

Vajon mit fognak csinálni, amikor megjelenik két kocsinyi hímnemű vonatbuzi és összesen 2-3 nő?

gabor144 2010.05.20. 19:49:20

Nekem is ez jutott eszembe elsőnek! Két lehetőség van: Japánban a vasútbarátok között sok lány van (nem túl valószínű, bár egyszer Carpy már írt egyről), vagy a vasútbarát fiúkra buknak a lányok! :) Vagy egyik sem, és tényleg semmi köze sem lesz a dolognak a párkereséshez. :(

Carpy · http://japanvasut.blog.hu/ 2010.05.21. 21:42:02

Erre én is kiváncsi leszek :)
Mindenesetre a szervezők nem bízzák a dolgot a véletlenre, és előzetes regisztrációhoz kötött az utazás, aholo gondolom megvannak a kvóták a megfelelő nemekhez.
Japánban kb. 2 millió vasútbarát van, lealábbis az ottani vasútbarát újságok példányszáma, és az ilyen témájú honlapok látogatottsága alapján ennyit szoktak becsülni. Biztos van köztük egy fél motorkocsinyi lány is :)
süti beállítások módosítása